söndag 4 april 2010

Lägenhet

Jag har hittat en alldeles underbar lägenhet som är till salu för det rätta priset.
Och jag har blivit helt kär i den. Jag bara måste ha den! Så mycket att jag på tisdag ska gå till banken och höra mig för ifall jag har någon chans alls att lyckas få ett bostadslån... på närmare 150.000€ :S
Här finns bilderna på den helt underbara lägenheten, med drömköket. 45 kvadratmeter, 2 rum + kök + badrum/wc. Nyrenoverat :)
Det största plusset är att den ligger i grannhuset, så jag skulle inte behöva flytta bort från Näshöjden där jag bor nu och trivs helt otroligt bra.

Det skulle vara helt perfekt!

Jag har aldrig förr kännt så här starkt att jag bara måste ha nånting, men den här lägenheten, jag bara måste ha den, kosta vad det kosta vill, jag måste! Det är nästan lite skrämmande :S
Men jag vill verkligen ha den.
Jag måste bara komma på ett sätt hur det ska gå till... :)

2 kommentarer:

  1. Ser jättemysig ut. TÄNK POSITIVT! Se dig själv i lägenheten. Jag håller tummarna för dig! Kramisar Kim

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du hittar din väg dit :)

    Kram!

    SvaraRadera