tisdag 8 mars 2011

Vid liv

Jag har inte försvunnit från jordens yta, jag har bara tagit "internet" paus... vilket gjort att jag sett på fler filmer och fler Star Trek avsnitt än vad som är mänskligt möjligt.
I alla fall, här kommer en snabb uppdatering hur mitt liv sett ut hittills:

Inte skrivit, men tänkt desto mer. (men jag har faktiskt dåligt samvete, för jag sa ju att jag skulle skriva...)
Haft stora svårigheter att bestämma mig, helt generellt.
Fått fast kontrakt på jobbet (stort plus, eller hur?!)
Funderar fortfarande om jag vill bli kvar i London ett år till, eller om jag ska tillbaka till Helsingfors och utbildningen.
Jag har nämligen utbildning på Manus och Regi linjen liggandes och vänta på mig där. För att inte tala om min älskade lägenhet som jag verkligen saknar något innerligt mycket just nu...

Ska flytta, till typ Chingford, så istället för en 20 min busstur till jobbet kommer det att ta 40 minuter... men jag har redan ett annat rum på lut i Leytonstone, 1 min underground från jobbet... som dessutom är billigare, men ledig först i april. Men jag hoppas jag får det rummet...

Inte rummet i fråga, men jag skulle inte säga nej till det här rummet heller...

2 kommentarer:

  1. Ja livet innebär många val, och ibland när man ser tillbaka är det lätt att fråga sig om man valde rätt... Lycka till med dina val!
    Kram Kim

    SvaraRadera