onsdag 23 juni 2010

Ny blogg

inte till mig alltså, till min syster. Och jösses vad problem vi hade med att skapa den. Det slutade med att vi satt tre stycken vid varsin dator, varav en befinner sig ca 400 km härifrån (min syster), och försökte få till stånd en blog åt min syster. Det slutade med att vår moster, som jag för tillfället bor hos, och som av oss tre är den som vet minst om datorer, fixade den. Tanja och jag kom bara till en sida där man skulle måsta verifiera sitt konto med ett sms, vilket ingen av oss ville göra.

Men slutet gott, allting gott och nu har min syster äntligen en blogg :)
Jag vet inte hur ofta hon kommer att blogga, men ta och kika in på den så blir hon (och jag) glad.

(och efter att moster nu har språkgranskat min blogg tänker jag nu säga godnatt. Skriver ett längre blogginlägg imorgon, eller på torsdag, när jag har tid (klockan är mitt i natten här))
God natt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar