måndag 15 oktober 2012

Badanka

Det har vi inte, men bada gillar vi att göra ändå. Även om Z har varit rastlös hela dagen, så blir han ko-lugn, nästan ett zen-liknande tillstånd, i badkaret. Med en massa djupa suckar. Det enda han gör är ligger där och blinkar. Ibland sparkar han till med fötterna för att testa vad som händer (vattnet skvättar och han glider med baken, en stunds överraskning, sen är allt bra igen).
Har tagit bilder med telefonen, men tydligen så kommer inte Alex the MacBook Pro överens med Samsung S3 så bilder får vänta.
Jag har också börjat rita människor igen, efter att en gammal dam på sjukhuset bad mig försöka sälja mina ritningar så jag skulle få pengar till lillpojken - det är ju så kärva tider just nu. Jag funderar fortfarande på det. Det mesta jag ritar är nämligen bara klotter...

Annars mår vi helt prima. Z ser ut som om han varit i slagsmål med en katt (nå, inte riktigt). Jag klippte tydligen inte hans naglar tillräckligt bra, dessutom så växer de som bambu. Besökte jobbet förra onsdagen. Det var ett kärt återseende, men de hade svårt att bestämma sig för vem Z liknar på, mig eller A.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar