torsdag 30 juni 2011

Proofcopy

jag har just skickat iväg min order av en proofcopy till Then Came Mary... den beräknas anlända 16 augusti! <.< varför måste USA vara så långt borta?!?

I alla fall, efter lite flummande med omslaget. Deras mall var liten så in i attan, och jag förminskade min bild enligt mallen, och sen klagar de på att det är för lite dpi i mitt omslag (bilden blir för pixelartad).
Så jag struntade i att krympa bilden till mall-storleken, och då gick den igenom (jag har säkert 100-tals dpi mer än vad de vill ha, men de klagade inte).
Nu väntar jag bara på 16 augusti :)
Så här blir omslaget att se ut

Och medans jag väntar fortsätter skrivandet och planerandet. Den nyaste idén heter Getting Even, och det är allt jag tänker berätta om den, för resten kommer skrivas i november ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar