måndag 27 februari 2012

Februari uppdatering

Skriver som en galning.
Jobbar som en galning.
Fryser om tårna.
Skriver mera på engelska på http://tereseh.wordpress.com.
Kollar här mera sällan, men tänker hålla kvar denna blogg. Vill hålla separat det jag skriver på svenska och det jag skriver på engelska.
Om någon frågar hur jag mår så är livet helt härligt! :) Jag vill fortfarande tillbaka till Finland, och jag har äääääntligen fått tillbaka mitt pass från UKBA. Det ultimata skulle vara ett hus i England och ett hus i Finland och pengar till ett privatflyg så jag kan flyga fram och tillbaka hursomhelst, när jag vill.
Eftersom det kommer att ta ett tag innan det händer så är jag nu i ett sorts limbo. Jag har det bra på jobbet, och skulle inte orka bryta upp och söka nytt i Finland. Fast jag vill bo i Finland. Och här. Tankarna slår bara mer och mer knut på sig ju mer jag försöker komma på en lösning till denna situation, som ter sig olösbar (just nu alltså). Men jag ser ganska positivt på framtiden.

Nu ska jag gå och dra ett par sockor över mina frusna tår och äta nånting.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar