söndag 3 april 2011

Uppdatering

Jag hade ju nästan glömt bort att uppdatera bloggen, men för att alla ska veta vad jag har för mig så kommer här en sammanfattning hur mitt liv sett ut de två senaste veckorna:
Bodde i Chingford och åkte buss nära 2 timmar om dagen, Kom aldrig försent till jobbet.
Hittade rum i Leyton, 10 minuters promenad till jobbet, och är nu konstant försenad... (nästan)
Jobbar i Cash office och har lärt mig vart pengarna tar vägen när jag ligger hundratals pund på minus i spot checken (i 99% av fallen är det i självservice apparaterna pengarna gömmer sig och i 50% av fallen är det jag som tövlat till det (Men jag fixar det också! Vilket jag tycker är ganska imponerande av lilla mig))
Hade besök av Johanna, såg på Limitless på bio (ganska bra film, musiken påminnde om Inception, även fast det inte var Hans Zimmer som gjort musiken) Johanna for hem.

Jag har också hunnit vara sjuk och haft min första sjuk-dag från jobbet. Hade feber förra lördagen och låg hemma hela dagen och såg på NCIS. Tio avsnitt. Men var på jobbet dagen efter, trött, hängig och fick jätte trevliga kommentarer av mina kära medarbetare att jag såg ut som om jag varit på fest igår och inte sovit tillräckligt. (jätte snällt av dem)
Jag är fortfarande sjuk (förkyld - vem blir inte det i det här hemska fuktiga vädret?), har andningssvårigheter (våren är ju här redan) men mår annars rätt bra.

Ska med jobbgänget ut ikväll, vet inte vart vi ska, men jag lovade hänga på så hänger på tänker jag göra. Ska bara skutta i duschen och sen försöka att inte komma försent...
Borde inte ha flyttat så här nära.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar